Lütfen lütfen JD ve Elliot tamamen bitmiş olsun. JD bundan sonra bir daha Elliot derse yuh artık. Cox ve Jordan kesinlikle birbirleri için yaratılmışlar.
diziyi hardisk'imden izliyorrdum. Bölüm sonunda dayanamadım siteye gelip üye oldum sırf şunu diyebilmek için. Dorian sen bir aptalsın. Öyle bir kız bı... Devamını gör..
diziyi hardisk'imden izliyorrdum. Bölüm sonunda dayanamadım siteye gelip üye oldum sırf şunu diyebilmek için. Dorian sen bir aptalsın. Öyle bir kız bırakılır mı? onca şeyin üstüne hemde. oh rahatladım hadi eyvallah.
Cox ve Jordan kesinlikle birbirleri için yaratılmışlar.
Dorian sen bir aptalsın. Öyle bir kız bırakılır mı? onca şeyin üstüne hemde.
oh rahatladım hadi eyvallah.