İlk bölümden beri tiksindiğim tek şey Todd gibi bir karakterin dizide olması. Dizinin döneminden ötürü birçok şeyi görmezden gelebilirim ama Todd'u asla. Hele son sahnede delirdim, 'Bakacağız ama dokunmayacağız.' ne ya, bu mudur ders yani her şey halloldu mu? Sezonlardır komedi unsuru olarak bu iğrençliğin sunulması sinirlerimi bozuyor.