J.D baydı ama şu Elliot muhabbetiyle bırak artık olmuyor işte, zorla olduracaklar herhalde ama ben arkadaşlıklarını daha çok seviyorum. Elliot'un yeni tarzını ben de beğenmiyorum ama bu kendi kararı olmalı. Başkaları ne der diye yaşamamayı öğreniyor yavaş yavaş.
Elliot'un yeni tarzını ben de beğenmiyorum ama bu kendi kararı olmalı. Başkaları ne der diye yaşamamayı öğreniyor yavaş yavaş.